jeanytt

Nytt jobb

Publicerad 2013-11-26 17:58:00 i

 

Jag har ju glömt att berätta att jag numera är återanställd som pressansvarig för Norrbotten läns landsting. Alla informatörer har fått söka nya jobb på den nya gemensamma kommunikationsavdelningen på landstinget. Jag sökte min gamla tjänst som ändå blir ny eftersom innehållet justeras lite. Känns både bra och roligt! Bra eftersom jag har fått tillbaka tjänsten och därmed fått ett kvitto på att jag gör ett bra jobb och roligt eftersom tjänsten nu renodlas med tydligare ansvar för pressfrågor och kriskommunikation. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela