jeanytt

Fler kalas

Publicerad 2014-02-24 19:43:00 i

Halva vår släkt fyller år under årets första tre månader så det är ett intensivt kalasande den här tiden på året. Senaste veckan har Ante, Seved, jag, Irina och Anna fyllt år och så har vi firat min farbror Per som fyllde 50 år i januari. Vi som inte fyller jämt har nuförtiden ganska modesta firanden, när jag fyllde år i fredags så var vi ut och åt efter jobbet. Då var det desto större festligheter på lördagen när Per hade sitt försenade kalas för släkt och vänner. Per är en obotlig tidsoptimist och det fick han minsann höra på kalaset. Hans fadäser gav både ett och annat skratt. Det var roligt att få träffa släkten under trevligare omständigheter än sist vi sågs. Både vuxna och barn roade sig ändå fram till sent på natten i restaurangen på Ormberget i Luleå.
Kusinbild med Ögrens! (Johan Ögren saknas) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela