jeanytt

Vårtecken

Publicerad 2013-05-06 16:04:00 i

I helgen har jag och Theo varit på stan och förnyat barnens sommargarderob. De växer ju så det knakar. Det blev däremot inget nytt till mig den här gången. Jag hade ju lovat Theo att vi bara skulle gå in på fyra affärer (med fika emellan) och han höll minsann räkningen.... Shopping till mig själv får bli en annan gång. Ida-Therese och Johan vara på mässa i lördag. Men Ida har bokat shopping med mormor på fredag när de är lediga från skolan. Då ska hon leta examenskläder. Det ser hon fram emot! 
 
Fler vårtecken är att det är hög tid att rensa upp i trädgården. Så ledig tid ägnas till stor del med krattan i högsta hugg. Tur att det är några extra lediga (röda) dagar i maj. Idag blev det också en extra dag hemma för Theo har fått en släng av feber. Men idag tar vi det bara lugnt och hoppas att lilleman blir frisk snart igen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela