jeanytt

Midsommar och semester

Publicerad 2013-06-27 00:15:00 i

Midsommar firade vi i stugan. Några av storkusinerna var där så barnen var eld och lågor. De gillar verkligen sina kusiner, vilket värmer i hjärtat att se. I stugan sover vi ut och äter alltid gott. Där brukar jag passa på att läsa och motionera och Johan brukar fiska och fixa på gården. Kusinerna med sällskap fiskade också och bjöd sen på rökt fisk till lunch en dag. Det smakade ljuvligt - riktig sommarmat!
Midsommarhelgen hade jag beredskap i jobbet så det verkliga lugnet infann sig först på måndag. Vädret har varit med oss så vi solat och badat och umgåtts med släkt och vänner. Tagit dagarna som de kommer, som det ska vara när man har semester tycker jag. 
Jag är också nöjd över att ha kommit i gång bra med träningen, har både joggat, kört gympapass, cyklat och promenerat de senaste dagarna. Motion gör mig glad, men allra gladast blir jag av barnen. Theo sa igår att: "Jag älskar dig mamma så att jag svimmar! " Vilken kärleksförklaring. Jag känner mig rik som har så fina barn.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela