jeanytt

Detta väder

Publicerad 2013-07-29 18:36:00 i Väder

Har jobbat tio dagar, med orienteringstävlingen O-ringen i Boden (där landstinget haft en monter) och med mitt vanliga jobb som pressansvarig för NLL. Det har varit mycket jobb dessa dagar men det har ändå gått bra. Barnen haft det bra i alla fall, de har varit några dagar på sommardagis och sen med farmor (Theo) och faster (Ida). Hela veckan jag jobbade var det fint väder, men lite besviken blir man ju när det blev regn igen när jag bev ledig... Nu känns det som om man bara måste en boka en solresa i vinter. Har någon nått bra tips på bra resmål för en barnfamilj som gärna åker till solen i januari- februari? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela