jeanytt

Nyårslöfte?

Publicerad 2013-01-02 16:37:00 i Träning

I fjol den här tiden på året skrev jag ett inlägg som hette ”Nytt år - nya möjligheter!” Min ambition för 2012 gäller faktiskt även i år. Jag klarade nämligen inte att följa mina egna mål… Jag skrev att:

"Jag vill att 2012 ska bli året när jag blir mer hälsosam och tar bättre hand om mig själv. Om jag får träna, sova och äta rätt så mår jag bra. Att vara mer hälosam innebär att jag vill ta mig ut på regelbundna promenader flera gånger i veckan (springa när foten blir bra), besöka gymet minst en gång i veckan, sova åtta timmar varje natt, äta hyfsat hälsosam mat och äta godis enbart på lördagar. Hur svårt kan den va?!"

... Ok, vi gör ett nytt försök 2013.

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2013-01-02 20:23:39

Lycka till! Jag vet att du klarar det om du ger dig den på det! ;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela