jeanytt

Influensa

Publicerad 2013-01-07 12:01:00 i

Man ska passa sig för vad man önskar sig. Jag önskade mig en dag i pyjamas och fick det med råge. I torsdags slog nämligen influensan till. Hög feber och ont i kroppen så jag håller på att krevera. Det har varit de många suckarnas helg i helgen. Det kändes extra surt att ligga sjuk när vi för en gång skull hade tänkt gå ut med vänner på trettondagsafton och hade middagsbiljetter på Havsbadet som gick till spillo. Nåja, inget att göra åt. Ännu tråkigare är att jag verkar ha smittat Ida som nu också ligger utslagen i soffan. Jag hoppas att hon klarar sig lindigare undan.

Kommentarer

Postat av: Anna Sjölund

Publicerad 2013-01-08 10:31:50

Ett riktigt elände som kom hem till dig! Vi som skulle ha så kul!!
Får väl planera in nått annat trevligt här framöver?!

Krya på dig vännen ( och Ida!!)

Svar: Gärna det Anna!
Jeanette

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela