jeanytt

En sån dag

Publicerad 2013-01-28 17:22:00 i Väder

Det är inte alltid så glamoröst att pendla. Idag var väglaget inte det bästa med halka och snörök. Jag hade hjärtat i halsgropen ett par gånger för att det vara nära kollision med framförvarande bilar/lastbilar.... Som tur är klarade jag mig - men många andra hade inte lika tur. Flera olyckor inträffade på E4:an och fick som följd att det blev stopp i trafiken i båda riktningarna mitt i morgonrusningen. Jag, och många trafikanter med mig, fick sitta i bilkö i flera timmar. Mitträcket var ivägen för att trafiken skulle kunna omdirigeras så det tog tre timmar innan vi fick rulla vidare. Jag var framme vid jobbet lagom till lunch.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela