jeanytt

Jobbar på julstämningen

Publicerad 2013-12-04 18:49:00 i

 

Förra helgen besökte jag och barnen Fagerviks marknad tillsammans med min vän Anna och hennes fina barn. Tjejerna är så stora nu att de gick runt själva och kollade på marknaden. Killarna är däremot lite för små för att uppskatta markanden, men tomten och ponnyridning gick hem hos dem.
I veckan har jag också fått utlopp för min kreativa ådra. Min granne och vän Erica som har butiken Pite byggnadvård i byn håller i pysselkvällar för vuxna. Hon har köpt hem kranspysselgrejer och så fick vi till en rimlig peng själv släppa loss vår fantasi och göra kransar till toner av julmusik och doften av glögg och pepparkakor. Hur mysigt som helst!

 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela