jeanytt

Påsklovet

Publicerad 2013-04-11 13:55:00 i

Påsklovet har vi varit lediga och hela familjen har tillbringat hela tio underbara dagar i stugan. Solsken, bra skoterföre, god mat och glada barn! Man kan inte ha det mycket bättre. Jag ville stanna tiden. Alla kusiner och fastrar, farbröder, farmor, farfar och morbror Johan med familj besökte stugan någon eller några dagar under påskhelgen. Så roligt!

Själv har jag dessutom både fått sova ut, läsa böcker och tränat så jag känner mig full av energi igen. Har varvat skidåkning med, jogging och promenader. Prima liv! 

 
Fler bilder på fotobloggen.

Kommentarer

Postat av: Anna sjölund

Publicerad 2013-04-11 14:38:52

Ni ser ut att haft det bra! Kvalitetstid tillsammans ❤ borde man få ha ofta ofta!!!

Dax att träffas snart igen! Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela