jeanytt

Mer pyssel

Publicerad 2012-10-12 18:00:00 i Pyssel

Ida-Therese har alltid gillat pyssel och det är roligt att se hur hon hela tiden blir duktigare. Hennes senaste pyssel - en egenkomponerad receptbok - imponerar på mig! (om ni klickar på bilden blir den större)
 
Det är roligt att dela ett intresse med sitt barn. Det blir en trevlig stund när vi sitter och skapar tillsammans. Det märks överhuvudtaget att Ida börjar bli en stor tjej nu. Hon är både klok och duktig på många sätt och vis. Hon gör mig stolt!
 
Nedan är några bilder från mina senste alster.  
  

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2012-10-13 13:53:53

Vilka duktiga pysseltjejer!!
Förstår att du är stolt över din superfina tjej❤
Kram vännen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela