jeanytt

Ge er till känna

Publicerad 2012-11-04 17:12:00 i Egna tankar

Ibland tänker jag att jag börjar bli rätt mätt på att blogga, men samtidigt är det roligt att kunna gå bakåt i tiden och få en glimt av vårt liv. Bloggen är som en dagbok - fast utan hemligheter. Dessutom visar statistikfunktionen att det faktiskt är en rätt stor skara som läser om mitt väldigt vanliga liv. Det trodde jag inte eftersom det sällan är någon som skriver nått tillbaka. Det vore roligt om ni ville ge er till känna och kommentera i bloggen då och då!  

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2012-11-04 22:56:23

Jag är inte okänd😉
Som du vet brukar jag påtala att mina kommentarer aldrig syns, om du glömt publicera eller om de bara försvinner? Såg dock att sist jag kommenterade syntes den😊

Jag vill att du fortsätter skriva, roligt med bilder på dina juveler!!!

Kram vännen!!

Postat av: Josse

Publicerad 2012-11-05 17:47:03

Hej vännen..
Jag följer din blogg och hoppas att jag får fortsätta med det!!

Kram

Postat av: Anna Viklund

Publicerad 2012-11-05 20:04:07

Ibland hamnar även jag på din blogg - (genom Annas blogg). Ni är så duktiga som orkar/kan blogga och skriver så bra! Dessutom gillar jag dina foton. Jag är väldigt dålig på att kommentera men nu vet du att jag tittar in någongång om sänder!!!
/Anna, granne med Anna (!)

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-11-06 22:42:16

ja du vet ju att jag läser din blogg. Det är för länge mellan tjejkvällarna...
kram Linda

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela