jeanytt

Fars dag

Publicerad 2012-11-11 23:06:00 i Familj

I helgen har vi satsat på att vara sociala med släkt och vänner. Lördag jobbade Johan, Ida var på kalas och jag och Theo passade på att hälsa på familjen Hall. Roligt att se att Theo och Ian leker bra ihop! Besöket hos familjen Hall bjöd på både gott fika och en titt i Saras garderob (har lånat lite finkläder som kommer väl till pass i veckan när jag ska besöka storstan). Lördag avslutades med fars dags middag hos Johans föräldrar. Gott och trevligt. 
 
På självaste fars dag fixade jag och barnen en lyxfrukost till Johan som också fick lite sovmorgon. Ida hade bestämt present; biobesök för hela familjen på den tecknade filmen "Hotell Transylvanien". Det blev Theos första bio, men han skötte sig med bravur! Satt relativt stilla och pratade inte allt för högt. Det är ju som tur är svårt att prata med popcorn i munnen... Visst får man muta sina barn?! Efter biobesöket blev det fars dags middag hemma hos min pappa. Förutom en god middag bjöd han på en rolig överraskning! Vad det var? Jo, det får ni veta närmare jul... 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela