jeanytt

Nordic Military training

Publicerad 2012-05-15 13:59:00 i Träning

När jag inte kan satsa på jogging i sommar blev jag tvungen att hitta en utmaning som foten håller för. Det blev Nordic Military training, NMT. Så varje vecka kryper jag nu runt i lera, balanserar på nedfallna träd och tillsammans med mina träningskompisar tar jag mig runt i skogen på alla tänkbara och otänkbara sätt. Det är sjukt roligt! Gruppträning när den är som bäst!

Så här står det på hemsidan:
Med adrenalin, skratt, stridsrop och krigaranda tar du och dina kamrater er genom en disciplinerad och krävande workout. Att vi gör det tillsammans ute i naturens nyckfulla väder och med olika upplägg från gång till gång, gör att du aldrig vet vad som väntar. Precis som i livet!   

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela