jeanytt

Nu är jag gudmor

Publicerad 2012-06-11 16:36:00 i Vänskap

I lördags blev jag fadder till Elmer när han döptes i Piteå kyrka. Det var ett fint dop med fiolspel av Elsa och diktläsning av Jennifer.  Annas barn har alltid varit viktiga för mig, men visst känns det extra märkvärdigt att få bli gudmor till lilla Elmer. En stor ära!

Jag och Anna har vuxit upp tillsammans och mina barn ser Annas barn som sina kusiner. Både Ida-Therese och Theo är särskilt förtjusta i Elmer. Fler bilder från dopet finns på fotobloggen.

Theo och Annas systerson Ian har nu också hittat varandra. Det var roligt att se hur de lekte tillsammans på dopfesten.

Ians mamma Sara har ju också hängt med mig genom livet liksom deras föräldrar Bitte och Gunnar. Känns plötsligt som om släkten är rätt stor...eller?
  

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela