jeanytt

Hostan från h-vetet...

Publicerad 2012-01-02 20:35:42 i

Man ska passa sig för vad man önskar sig. Jag ville ha ett lungt jullov och det fick jag minsann, med råge. Ida-Therese blev nämligen sjuk, först var hon bara förkyld och det var inte så farligt. Men efter feber och sängläge någon dag kom hostan som desssutom bara har blivit värre för var dag som gått. Vi trodde vi var i hamn till nyår och firade den med vänner (se bilder på fotobloggen) men ack vad vi bedrog oss. Nu med flera vaknätter i bagaget är både jag och dottern slitna... men i natt hoppas vi att Ida ska slippa hosta för nu har vi fått starkare hostmedicin. Håll tummarna!     

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela