jeanytt

Uttråkad

Publicerad 2012-08-24 11:26:00 i

Det har bara gått ett par dagar men jag är redan less på att sitta/ligga i soffan. Jag är hyfsat smärtfri tack vare bra piller men det verkar inte finnas någon bra medicin mot att ha tråkigt... Jag vet att jag borde passa på att njuta av att kunna läsa böcker och se film, men det gör jag inte. Johan påminde mig igår kväll om att jag tidigare önskad egen tid för att kunna läsa... Men det här är ju inte riktigt samma sak. Det är väl som låttexten "det man inte har det längtar man till, men när man fått det som man vill- ja då står tiden still!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela