jeanytt

Tacksam

Publicerad 2012-08-27 17:25:19 i

Det är nog nyttigt att vara halvinvalid någon gång för man känner sig genast väldigt tacksam över att man i vanliga fall kan göra saker utan problem. Nu tar de enklaste vardagssysslorna en hel evighet. Bara att ta sig in och ur ett badkar för att kunna duscha är nu en akrobatövning. Jag känner mig som värsta klumpedunsen... Johan och Ida sköter ruljansen här hemma nu. Mina fina hjärtan! Köra bil kan jag inte heller göra nu så jag är helt utelämnad till nära och kära för att handla och hämta sonen på dagis. Jag är tacksam över all hjälp jag får av släkt och vänner de här veckorna. Ingen nämd, ingen glömd. Tusen tack! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela