jeanytt

Opererad

Publicerad 2012-08-22 13:24:00 i

Idag var dagen för min efterlängtade fotoperation. Efter ett års problem och många läkarbesök ska jag nu förhoppningsvis få ordning på min onda tå. Målet är att kunna springa igen eller åtminstone kunna gå långa promenader utan att få ont. Men det är förstås ett bra tag kvar dit. Nu är det högläge på foten, värktabletter och kryckor som gäller i några veckor innan jag kan börja stödja på foten igen. Positivt är att läkaren inte behövde kapa tån och spika ihop i nytt läge utan bara karva bort min knöl. Det är ett lättare ingrepp än vad som först var sagt. Det innebär också att läkningsprocessen är kortare. Skönt. Om det inte skulle bli bra så kan man alltid göra det andra ingreppet senare, men det hoppas jag verkligen att jag slipper. Håll tummarna! 

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2012-08-22 17:18:01

Skönt att höra! Krya på dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela