jeanytt

Med hjärtat i halsgropen

Publicerad 2011-10-10 17:24:48 i

I helgen blev jag riktigt rädd. Jag, Theo och Ida-Therese var och hälsade på hos min kusin Erika i Umeå. På lördagen gjorde vi en utflykt till affärsområdet Ersboda för att kolla i några butiker. Inne på H&M kom Theo på att sitta i vagnen var ju inge kul... han klättrade helt sonika ur den och sprang och gömde sig. Helt plötsligt var han spårlöst borta och paniken slog till!
- Theo var är du?
Det kändes som en evighet (men var säkert inte mer än ett par minuter) som jag sparang runt och allt högre ropade efter honom i och utanför affären.
Sen kom han fram under ett klädställ och med bus i blicken:
- Här är jag!
... puhh... vilken pärs. Hädanefter sitter han alltid fastspänd i vagnen (om han alls får följa med...).  
    
Förutom den insidenten har helgen i Umeå varit väldig trevlig! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela