jeanytt

Jul i vårt hus

Publicerad 2011-11-26 23:23:21 i


Snön lyser fortfarande med sin frånvaro. Det lilla snö vi fick regnade tyvärr bort igen. Så i år får man jobba lite extra för att julstämningen ska infinna sig. Jag har redan börjat med julklappsinköp, pyntat hemmet, bakat en omgång lussekatter (måste göra fler för det var rykande åtgång) och haft glöggkväll för grannarna. Innan julafton tänker jag gå på julmarknad, ha en pysselkväll och höra på julig körsång för att få den rätta stämmningen. Jag gillar nämligen julen alltmer. Kanske är det barnens förväntan som smittar av sig... I vilken fall är det ingen idé att stressa upp sig för julen - mycket bättre att njuta av den istället!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2011-11-28 16:40:16

Men visst är det fint kring jul iaf...lite ljus å barnens förväntningar! Duktiga du som har bakat- det blir väl andra sluringen jag smakar på då helgen gick så snabbt! Ta det lugnt i vintertrafiken- kram Anna

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela