jeanytt

På håret...

Publicerad 2011-05-23 17:17:13 i

.. det var på håret att jag gav upp, men era uppmuntrande kommentarer och statistik på unika besökare på min blogg har faktiskt fått mig att ändra mig- jag fortsätter blogga ett tag till! 
Tack för att ni läser.
  
På tal om hår, jag har hittat gråa hår på mig själv... Hugaligen! Jag som är en "färgare" har ju inte sett min verkliga hårfärg på bra länge, inte föränn jag nyligen rakade kort på sidorna. Nu måste jag skynda att köpa färg och dölja eländet...

Kommentarer

Postat av: Ammi

Publicerad 2011-05-28 21:06:59

Kul att du fortsätter ditt bloggande!



Förstår dig när det gäller gråa hår. Inte kul! Jag har haft några enstaka men än så länge räcker det att jag plockar bort dem med pincett, haha...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela