jeanytt

Det är mycket nu

Publicerad 2011-05-15 15:09:21 i

Det blir inte många uppdateringar här på bloggen, jag har helt enkelt inte tid. Det har varit en väldigt intensiv vecka med mycket jobb, fotbollsträningar, utvecklingsamtal, kalas och en begravning. Det frestar på... När helgen änligen kom har jag inte fått nått gjort.    

Jag kan i alla fall konstatera att det går bra för våra barn på dagis och i skolan. Det var bara positiva saker som sas på utvecklingssamtalen. Det glädjer mig. Vi är så stola över våra fina barn!

Theo har föresten lärt sig ett nytt knep för att få som han vill. Han lägger huvudet på sned och säger med sin gulliga röst: Snälla mammma... - Om det funkar? Jorå, jag smälter som ost i skolsken.     

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela