jeanytt

Tacka vet jag Norrbotten

Publicerad 2011-03-15 17:32:35 i

Sportlovet blev inte riktigt som vi tänkt oss när magsjukan kom på blixtvisit... Sånt är livet. När vi hämtas oss hann vi alla fall med en dag i solen i helgen. Jag är glad över att bo här uppe i norr. Vi har inga jordbävningar, tsunamis eller annat naturkastrofselände. En tanke till alla dem som bor i Japan. Ekot rapporterade nyss om läget i Fukushima där kärnkraftverket betecknas som en sexa på den sjugradiga olycksskalan. På eftermiddagen skakades dessutom Tokyo av ett nytt jordskalv.... Tacka vet jag stabila norrbotten. Här har vi visserligen långa vintrar, men vi har även vårvinter och vårsol att se fram emot så här års! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela