jeanytt

Tjejjoggen i Sjulsmark

Publicerad 2011-06-13 20:34:00 i Träning


I går sprang jag och två av mina goda grannar - Maud och Kajsa-  tjejjoggen i Sjulsmark. Sträckan är 5,5 km och går både i skogen och genom byn. Vi hade tur med vädret, efter helgens värmeböja var det blygsamma 15 plusgrader i luften. Betydligt behagligare springväder än lördagens 28 plusgrader (då jag förövrigt ägnade dagen åt bad i pool). Vi kämpade bra alla tre, men jag trodde nog att det gick snabbare än det gick... Jag gjorde i alla fall så gott jag kunde och gick trött i mål på en tid av 35.08. Picknicken efteråt smakade väldigt gott!
 

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela