jeanytt

Studentbal 2011

Publicerad 2011-06-07 22:47:46 i

I kväll har jag och Ida-Therese varit och sett när kusinen Jocke gick på bal. De var så fina! Bilder finns på fotobloggen. Jag frågade Ida om hon också vill gå på bal när hon blir större. Hon svarade trött:
- Måste man? Jag hoppas då i alla fall att hon ändrar sig innan dess för visst vore det roligt att få se henne som den prinsessa hon är för mig! Nu var det ju inte bara prinsessor på balen, det fanns alla de kreationer. Alla tjejer på röda mattan bar inte ens skor med klack... 
  
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela