jeanytt

Semester

Publicerad 2011-07-01 22:55:40 i

Första veckan av sex veckors ledighet är slut, men vilken vecka det har varit! Jag har kommit ner i varv, mått gott i solen och värmen som kom med besked efter midsommar. Johan har också varit ledig och det är mycket trevlig att vara hemma hela familjen tillsammans! Att åka och bada tillsammans eller bara åka och storhandla tillsammans är inget som hör till vanligheterna för oss om sommrarna. Men det behöver man har vi märkt och i år blev det äntligen av! Johan har för första gången tre veckors semester på raken, varav två med mig (en vecka hade han själv med barnen medan jag jobbade.) Det betyder att vi får vara tillsammans hela familjen även nästa vecka, härligt!

Vad har vi gjort i veckan då, ja inte så mycket, mest tagit dagen som den kommit. Badat, grillat med vänner, monterat och målat en utemöbel till barnen...hmmm... å vilat. Jag har faktiskt provat somna i hängmattan (med Theo) vilket aldrig tidigare hänt (eftersom jag aldrig haft tid att ligga där så länge...I) Semestermys!
     

Kommentarer

Postat av: Sara

Publicerad 2011-07-02 10:31:29

Det låter som du behöver komma ner i varv och träna på att ta det lungt och göra ingenting!;)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela