jeanytt

Snart...

Publicerad 2011-01-22 15:50:06 i

..mycket snart är Johan hemma igen. I morgon landar han på svensk mark igen. Nu får han lov att stanna hemma ett tag eller åtminstone ta med oss på nästa resa. Jag gillar inte att vara själv och har fyllt huset med folk i helgen. På fredag kom grannarna över på taccomiddag. Alltid lika trevligt. Idag åkte vi till badhuset med vänner. Vi valde Hortlax badhus den här gången och det var ett bra val. Lite folk, varmt i vattnet och Ida bottnar nästan i hela bassängen. Efter badhuset fikade vi hos min bror, som var snäll och bytte lampa på min bil när jag ändå var där. I kväll ska Ida på discokalas hos en klasskompis några timmar. Jag och Theo ska äta middag med Pia, Minna, Henke och Sofie. De tar maten med sig och så ska vi laga den tillsammans. Uppskattas! Jag har det minsann väldigt bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela