jeanytt

Saknad

Publicerad 2011-01-19 23:09:32 i

Johan är på jobbresa i Las Vegas. Ja, ni läste rätt... jag åker till Gällivare eller så i mitt jobb, han är ute i vida världen. Jag är inte avundsjuk alls...eller? Visst är jag det, men likväl unnar jag förståss honom det! Jag pratade med honom idag och då berättade han att varit och sett Hooverdammen på sin födelsedag. Han fyllde nämligen år i måndags. Ida hade ordnat ett improviserat kalas för honom innan han åkte, bakat tårta och bjudit in familjemedlemmar. Hon är festfixaren i familjen. Kalaset blev Johan förståss glad över. Theo pratar om tårtan fortfarande. Han pratar en hel del om pappa också och verkar inte riktigt förstå var han är: - Pappa borta, pappa bil, pappa jobb... Det är inte lätt att vara liten. Klart är i alla fall att vi saknar honom alla tre. Men vi får sakna honom ännu några dagar. 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela