jeanytt

Nu ska julen dansas ut

Publicerad 2011-01-11 19:19:09 i

Lagom till trettondagshelgen blev jag sjuk. Feber och nerbäddad i sängen. Tur att Johan var ledig så att han kunde hålla ställningarna här hemma och ta hand om barnen. Men julgranen och tomtarna hann vi inte med så det har fått stå kvar rekordlänge, men nu ska det ut. Granen barrar så mkt att kulorna ramlar ner... 
Nytt för i år är i alla fall att jag börjat om att träna. För er som inte vet är jag en periodare i träning. Rätt dumt egentligen, för när jag äntligen kommer igång och det börjar kännas bra då brukar latmasken komma krypande. Det ska jag försöka undvika i år och har därför bokat in mig på Zumba (dansinspirerad träning) varje måndag i 13 veckor! Det var första gången i går och det var hur roligt som helst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela