jeanytt

Hänt i veckan

Publicerad 2011-01-29 15:06:39 i

Måndag: Zumba. Nu har jag börjat få träningsvärk efter passen, så nu gör jag kanske mera rätt!?
Tisdag. Jobbade sent. Hade en del att ta igen som inte hunnits med. 
Onsdag: Tjejträff. Vi är ett par tjejer som försöker ses utan barnen en gång i månaden ungefär. Vi gör lite olika saker när vi ses och den här gången blev det bowling. Jag har inte kunnat vara med de sista gångerna så det var extra trevlig att träffa dem i veckan och få surra av sig. Bowla är kul, men jag är alltför ojämn i spelet för att kalla mig bra... Ledde stort ett tag men tappade på slutet... Kanske surrar jag för mycket? Nåja, vinna är inte allt.  
Torsdag: 10-års jubileum. Nu har jag och Johan varit tillsammans i 10 år och varit förlovade i åtta. Det ska vi fira med en helg på hotell om några veckor. Det ser jag fram emot!
På själva 10-årsdagen fanns inte tid att fira för då hade vi hand om tre barn och skulle också hinna på kalas. Nicole sov över hos oss eftersom pappa och Irina var på sjukhus för att Irina skulle få behandling för sin struma. Tjejerna är det inget prolem att ha med men lillkillen lekte rövare när vi hälsade på hos Denise och Ante. Det blev därför inget långt besök på kalaset men jag lyckades ändå med konststycket att fika för mycket, igen... Att jag aldrig lär mig.
Fredag: Slockande utmattad i soffan på fredagkväll. En vanlig fredag hos oss. 
Lördag: Idag jobbar Johan och jag har städat huset och varit ute på gården och lekt i snön med barnen. Vi har plusgrader och det känndes nästan som vår ute. Härligt!
Söndag: Slalom. I morgon hoppas jag på finväder så att jag och Ida kan åka slalom på Vallsberget ett par timmar. Vi var sugna på slalom idag men eftersom att Theo är för liten för att åka skidor ännu, så måste vi vänta tills Johan kan vara med honom. Kanske syns vi backen!?   

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela