jeanytt

Bokslut 2010

Publicerad 2011-01-03 22:13:27 i

Ja, så här års är det många som listar livet och jag vill inte vara sämre... Här är årets bästa 2010:
Årets utveckling:

Ida-Therese har både lärt sig åka slalom och simma under 2010. Inte illa!
Theo har haft en enorm utveckling under året. Han har lärt sig gå, prata, klättra och göra bus! 
Årets bravad: 

Jag klarade tjejmilen på tiden 1:08. År 2011 ska jag klara milen under timmen...
Årets besked: 

Min bror Johan och hans fru Helena fick äntligen hämta hem sin son Elias.
Årets resa: 

Skoterresa i fjällen med bästa Johan och vänner. Det hoppas jag att vi gör om - snart! 

Kommentarer

Postat av: sara

Publicerad 2011-01-03 22:52:39

Älskar listor! ;)

Postat av: Sofie

Publicerad 2011-01-04 11:55:24

Låter som ett bra och händelserikt år! :) Hoppas "årets resa" till nästa års summering bar av till Umeå ;)



Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela