jeanytt

Modell för en dag

Publicerad 2010-09-06 15:59:51 i

Helgen i Stockholm har varit väldigt bra! Det är underbart att få känna storstadspulsen några dagar, men efter en långhelg är jag nöjd och längtar hemåt igen. Jag sitter på Arlanda nu och väntar på flyget och jag ser verkligen fram emot att få kramas med mina barn och sambo i kväll! De saknas mig... Nu är plånboken tom, benen trötta men huvudet är fyllt av bra samtal med goda vänner som jag träffar alldelles för sällan. Det har varit fantastiskt roligt att se dem alla! Den här helgen kommer jag att leva länge på.I fredags blev det inte så lite glamour när jag, Katti, Maria och Mari var modeller för en dag på The Studio. Vi sminkades av proffs och fotades i samma studio alla fyra och hade väldigt roligt åt varandra... Jag tänker inte avslöja vem som klämde in sig i Briget Jones trosor och vem som på modellvis tejpade brösten... men jag kan avslöja att det var många hjärtliga skratt i rummet! Så här blev mina bästa bilder: 

Lördag hämtade jag och Amelie upp våra nummerlappar till loppet och laddade sedan upp med massage som de erbjöd på området. Hur skönt som helst! Välinvesterade pengar visade det sig... se nedan om loppet. På söndagkväll bjöd Naila med familj mig på hemlagad söndagsmiddag med vin, det hade jag förjänat... tack alla för eran gästfrihet, det har kort sagt varit en toppenhelg!    

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-09-06 21:49:00

WOW vilken pingla!! Superfina du...

Förstår att du är nöjd själv!!

kram

Postat av: Josse

Publicerad 2010-09-07 07:25:49

Gud så fina bilder.. Måste ha varit roligt att göra det.. HA det bra!! KRam Josse

Postat av: Linda

Publicerad 2010-09-07 20:23:38

ojojoj vilka fina bilder. va kul att få göra nåt sånt. Men är man så fin "inuti" som du så syns det utanpå.

kramizar /linda

Postat av: Bitte

Publicerad 2010-09-07 22:41:14

Va snygg du blev!

Postat av: Mamma

Publicerad 2010-09-08 10:00:09

Javisst har jag en vacker dotter, men jag har också en vacker son. JAG ÄLSKAR ER.

Postat av: Helena

Publicerad 2010-09-09 00:16:02

Hur snygg som helst;)

Postat av: Sara

Publicerad 2010-09-10 18:07:52

Super snygg! Åh vilka fina kläder o smycken! Gillade den där man såg de snygga stövlarna. Har själv haft funderingar o ta kort hos The Studio. Kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela