jeanytt

Tjejmilen nästa

Publicerad 2010-09-02 19:51:07 i

På söndag gäller det! Då ska jag springa det lopp som jag tränat för hela sommaren och jag SKA springa hela milen har jag lovat mig själv! Jag åker ner till Stockholm redan i morgon fredag, för jag vill ta chansen att träffa kompisar som bor eller är där i helgen. På fredag ska jag träffa mitt gamla gäng från elevhemmet på gymnasiet. Vi har inte setts alla fyra vid samma tillfälle på flera år så det ska verkligen bli roligt! På lördag åker jag till Eskilstuna och hälsar på och på söndag efter loppet ska jag pusta ut hemma hos en vän som bott i Luleå men nu valt storstan före Norrbotten. Ska bli skitskoj att träffa dem alla!

Kommentarer

Postat av: Sofie B

Publicerad 2010-09-03 11:22:25

Lycka till!! :)

Postat av: Ammi

Publicerad 2010-09-03 21:13:36

Ska bli kull att träffa dig också!!! :)

Postat av: Anna

Publicerad 2010-09-04 09:43:36

Passa på å njut!! Å lycka till!!

Postat av: Vera

Publicerad 2010-09-05 07:16:17

Lycka till idag!!

/Vera

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela