jeanytt

Älg

Publicerad 2010-09-14 20:41:23 i

Theo har lärt sig ett nytt ord i helgen; Älg. Då vet ni vad vi har gjort den här helgen... jo vi har hängt vid jaktstugan och kollat när de flått älgar- eller skalat älgarna som Ida sa hon var mindre. Ida-Therese är numera en rutinerad tjej när det gäller älgjakt och i går följde hon ut med Johan på på pass en stund. Det enda som är svårt för henne är att sitta still och samtidigt vara tyst. Jag måste erkänna att jag förstår henne-  för trots att jag själv har jägarexamen så jagar jag inte av just den anledningen. Om jag är tyst och stilla så somnar jag. Men jag gillar ändå det runt omkring jakten- att familjerna träffas vid jaktkojan och äter lunch tillsammans är väldigt trevligt tycker jag.

Kommentarer

Postat av: Vera

Publicerad 2010-09-17 15:20:46

Grattis till din superprestation i Tjejmilen! DET är bra gjort att fullfölja ett sånt lopp "impad"



Sen måste jag bara säga WOW- vad fin du var på modell-bilderna! Du platsar ju i vilken tidning som helst ju ;)



Ha en skön helg!

/Vera

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela