jeanytt

1 timme och 8 minuter

Publicerad 2010-09-06 15:40:49 i

Jag klarade det! Jag joggade hela tjejmilen, förutom när jag blev tvungen att stretcha vaderna och så när jag skulle dricka vatten. Det tog mig en dryg timme att komma runt, faktiskt dubbelt så lång tid som segraren. Men jag är ju inte elittränad och man ska ju tävla med sig själv så jag är väldigt stolt över min insats! Jag är en person som vill avsluta saker och eftersom jag skulle ha sprungtit tjejmilen för ett par år sedan men blev sjuk då, så kändes det väldigt skönt att få gå i mål med detta. Första halvan av loppet gick det tungt, men efter 5 km lossande det och efter 7 km gick benen av sig själv. Jag tror faktiskt att jag kunnat springa ännu längre för det fanns krafter kvar när jag kom i mål... Nu funderar jag på om jag ska göra om det?! 

Kommentarer

Postat av: Ammi

Publicerad 2010-09-06 16:20:33

Du ska vara jättenöjd med din insats. Bra jobbat!!

Det var jättekul och träffas, synd bara att det blir alldeles för sällan. Kul att tjejmilen i af blev av. Du vet att det finns sällskap om du känner lusten att springa nästa år igen ;)



Hoppas att det blir riktigt mysigt att komma hem till familjen. Kram

Postat av: Helena

Publicerad 2010-09-09 00:14:46

Grattis och hurra så bra du är! Jag ska operera mitt knä i höst. kan jag springa nästa år hänger jag gärna på;) Då kan vi träna ihop. Kram

Postat av: Erica

Publicerad 2010-09-12 12:34:18

Du är så duktig! Ett stort GRATTIS :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela