jeanytt

Här går det undan!

Publicerad 2010-10-20 20:03:05 i

I helgen har vi varit i stugan och förberett för vintern. Vintern hade redan smygstartat där så jag och barnen letade reda på åkdon och gjorde vinterns första bobrace. Hej vad det gick!

Innan vi åkte hem packade jag ihop sommarens och höstens "stugkläder" så i veckan går tvättmarskinen i ett. Den är van vid det... Tvättmaskinen har fått namnet evighetsmaskin hemma hos oss.  

På jobbet har min hjärna fått jobba extra mycket i veckan. Jag deltar nämligen i en planereingskonferens om Barents Resuce och allt som skrivs och sägs är på engelska.

http://www.kuriren.nu/nyheter/artikel.aspx?articleid=5585815

Mina studier utomlands kommer väl till pass nu. Svårt men roligt!
Jag gillar utmaningar...

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-10-21 11:20:47

Alltså nu fick du mig att längta efter vintern!!!

Å att man inser att det är uppåt i landet vi ska va!!!



Du jag väntar med spänning....vi kan väl höras av...



Du är tjejen som klara alla utmaningar, å tar dem med ett leende



Kramen

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela