jeanytt

Prima liv

Publicerad 2010-10-25 11:31:36 i

Helgen swischar (stavas det så tro?) som vanligt förbi och först på söndag brukar jag landa. Men det blev i alla fall en väldigt trevlig söndag. Hela familjen besökte Nimbus lekland på Pite havsbad och lekte med barnen i tre hela timmar! Theo nöjde sig inte med avdelnignen som var anpassad för barn i hans ålder, så det var till att krypa efter i labyrinterna. Svettigt, men skoj! Jag kan intyga att lilleman sov gott när jag efteråt tog en långpromenad i byn i det fina höstvädret vi hade turen att ha igår. Skönt. Dagen avslutades med besök av bästa kusinen Erika som bor i Umeå. Kan det bli bättre? Jo, det kan det för jag är dessutom ledig idag. Så när jag avklarat räkningshögen ska jag och dottern göra stan! Nya skor till Ida står på inköpslistan. Hon växer så det knakar så det är hela tiden något om behövs känns det som.... Theo han slipper stadsturen och har förmånen att få mysa med farmor under tiden. Prima liv!    

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela