jeanytt

Händelserika dagar

Publicerad 2010-10-27 23:00:24 i

Jag sitter och bloggar i ett rent hem, med en ren skön känsla i magen. RUT har checkat in och jag hoppas att hon återkommer... Det gjorde veckans mastodontdagar lättare för mig. 
I veckan har nämligen jobbtimmarna rusat fram och jag har inte riktigt hunnit med det jag borde. Att sen efter en lång dag delta i ett skolråd i flera timmar och lyssna på en rektor som ansåg att föräldrarrepresentanter skulle vara tysta och bli informerade kändes... så där. Vill man inte ha demokrati i skolan? Jag kunde som vanligt inte vara tyst. Om vad- får ni fråga när vi träffas...
På jobbet har det onekligen varit händelserikt. Idag hade vi en helikopter som surrade ovanför landstingshuset och många polisbilar runt knuten. Mediehuset, som ligger alldeles brevid min arbetsplats, bombhotades och utrymdes. Som tur var visade det sig sig var falskt larm. http://www.nsd.se/nyheter/artikel.aspx?articleid=5747593

   

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela