jeanytt

Vardagsliv- ett härligt liv!

Publicerad 2010-11-29 16:03:18 i

Tiden rusar verkligen fram... Mycket roligt händer just nu! På jobbet har jag fått besked om att jag kom med på en chefsutbildning som jag sökt, vilket ska bli mycket spännade. Det var 97 sökanden till 20 platser, så det känns hedrande att vara utvald. Här hemma är det som vanligt fullt upp, med två barn har man sällan tråkigt. Vår kamera är lagad nu så jag tänkte bjuda på några bilder från vårt vardagliv... 

En bunke kan bli en fin hatt om man är uppfinningsrik- å det är vår son.   
 
Klart man vill läsa tidningen som pappa!

Ida-Therese håller konsert- gärna flera gånger om dagen...  

Theo på rymmen...
    
Somna med mamma i soffan är mysigt- det tycker jag med!

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-11-29 22:12:40

Härligt med bilder och uppdatering!

Så otroligt fina och söta barn du har!

Vi körde också med adventspaket tidigare, nu med ingenting- typ en slant eller uppispeng istället, å det funkar också...

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela