jeanytt

Vänner ger energi

Publicerad 2010-11-08 22:18:17 i

Idag är jag glad över att vi har våra nära och kära familjemedlemmar i samma stad. Förutom att det är trevligt att träffa dem regelbundet så har vi mycket hjälp med att ro vardagslivet i land när det kör ihop sig. Ni är ovärderliga. Tusen tack!

Det är full gas på jobbet just nu, men det är roliga saker jag har framför mig! Här hemma är det alltid full gas, med två barn blir livet aldrig tråkigt. I helgen var det därför väldigt uppskattat att ha möjligheten att ta två långa promenader med bara mina egna tankar som sällskap. En promenad eller en joggingtur rensar huvudet och ger ny energi. Efter prommisarna blev det sociala aktiviteter för hela familjen. Vi har både haft vänner på besök och hälsat på vänner denna helg - vilket alltid är lika trevligt. Ida har också gjort sitt bästa med att fylla huset med sina kompisar- kul tycker jag. Vänner kan man aldrig få för många av.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela