jeanytt

Inte perfekt

Publicerad 2010-11-24 19:52:13 i

Mitt hem är inte perfekt - å inte jag heller för den delen. Men det finns delar i huset som vi har renoverat och då känns det mindre roligt när just de ställena får nya permanenta fläckar. Detta hände dessvärre igår kväll och vad som värre var- min reaktion var oproportionelig. Jag blev jättearg till min stackars dotters förtvivlan. Hon hade nämligen inte vågat berätta för mig att hon satt färg på vår vita innerdörr för jag skulle ju bli så arg då... hmmm... När vi lugnat ner oss skämtade Johan om att vi får väl ta från mina shoppingpengar och köpa en ny dörr...
Men då blev Ida allvarlig och sa: -Pappa, jag tror att de är slut...
Min dotter känner mig allför väl. Jag är långt ifrån perfekt...  

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela