jeanytt

Mors dag

Publicerad 2010-05-30 12:10:53 i

Mina underbara barn uppvakade mig på morgonen med paket som Johan fixat innan han reste bort. (Att han kom ihåg det värmer i hjärtat, för han hade mkt annat att tänka på innan han skulle resa till Sydafrika på jakt. Om han läser detta vill jag passa på att önska god jaktlycka! )
I mitt morsddag paket låg ett par fina röda Lundhagsbyxor som jag har på mig idag, tack.
Jag älskar min underbara familj! 

Här med vill jag också passa på att skicka en morsdags hälsning till alla underbara mammor. En särskild hälsning skickar jag också till min egen mor....Grattis mamma - vi kommer på middag.     

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela