jeanytt

Loppis

Publicerad 2010-05-29 22:10:05 i

I dag stod jag och Ida-Therese och sålde bra ha saker på loppis och fick ihop en slant till semesterkassan. Jag vill lära mina barn att man inte bara kan få saker utan att man också måste jobba för dem. Ida-Therese har förstått poängen och hon var väligt duktig idag. Jag är stolt över henne! Loppis var föresten riktigt trevligt, man träffade massor av bekanta som man inte ser så ofta. Det kan nog bli någon mer loppis för mig i sommar, jag tror vi har mer grejer att rensa ut från vinden....

Theo fick vara hos morfar medan vi fixade loppisen. Han är ännu för liten för sånt. De kom och hälsade på oss i en stund och så fort Theo kom ner från vagnen så gjorde han sitt bästa för att springa ifrån morfar, buspojke som han är. Loppisen var social och roligt och regnet höll sig tack och lov borta. Regntunga skyar hängde över oss en bra stund men nöjde sig med lite skvitter. En riktigt bra dag avslutades med en god middag hemma och trevligt sällskap hemma hos min gode vän Anna. Det var uppskattat - Tack alla! 

Jag gjorde föresten ett loppisfynd själv idag- den här skylten fick följa med hem:
 

Kommentarer

Postat av: Anna S

Publicerad 2010-05-30 13:52:32

den ska bra!!

Tack själv för en trevlig kväll!!!

Postat av: Sofie

Publicerad 2010-05-30 20:27:50

Vilken härlig skylt! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela