jeanytt

Sportlov

Publicerad 2010-03-03 21:49:01 i

Vi inledde sportlovet med vänner i skidbacken Storklinten utanför Boden. Trevlig sällskap och mycket frisk luft gjorde gott! Vi hann faktisk med både besök i skidbacken och en tur med skotern. Kul! Ida-Therese trivdes så bra att hon stannade en dag extra med våra vänner.

Sen följde några jobbdagar för mig och några snöskottardagar för Johan. Det har kommit rejält med snö de sista dagarna. Så mycket att det i dag blev dags att skotta av taket när det började droppa vatten genom vår köksfläkt. Efter snöskottningen hoppade Johan ner och fastande i all snö. Jag var bara tvungen att ta en bild innan jag gav honom en hjälpande hand... PS. Det är vårt köksfönster ni ser i bakgrunden. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela