jeanytt

Sommartid?

Publicerad 2010-03-29 23:17:30 i

I söndags vakande vi till en ny tid- sommartid- men inte kändes det som särskilt mycket sommar ute med två decimeter nysnö... Vem kom föresten på att det skulle kallas sommartid i mars? Nåja, Theo var i alla fall väldig nöjd över att få titta på när traktorn skottade.
Ida-Therese och min lillasyster Nicole (som var med oss i helgen) hade fullt upp med annat som att leka och baka. De trivs bra tillsammans vilket jag är glad över!

I fredags var vi en sväng till Äventyrsbadet på Pitehavsbad med Anna och Elsa. Mycket trevligt! Ida betalade själv sin badbiljett för födelsedagspengar hon fått och hon var stolt och glad över det. Inte så dumt att lära sig att roliga saker kostar pengar. Veckan som gått har annars varit lung. Efter mitt möte med farbror blå så står det endast vårsol på mitt nöjeskonto.
Så var är den?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela