jeanytt

Skoterresa

Publicerad 2010-03-23 22:26:32 i

Fredag-måndag har jag och Johan varit på skoterresa i Jokkmokksfjällen. Vår första semester utan barn sedan Ida föddes för sex år sedan. Det var med andra ord på tiden! Men det var en resa som inte hade varit möjlig utan hjälp av våra familjer. Pappa lånade ut sin skoter så jag skulle ha en egen, mamma och Johans syster skötte om barnen. Tack alla! Det blev fyra härliga dagar med trevligt sällskap av våra grannar Maud och Ulf. Vi körde 25 mil skoter, åt gott och myste i stearinljusens sken i en stuga i Årrenjarka. Underbart! 

Fler bilder finns på fotobloggen.   

Kommentarer

Postat av: Anna

Publicerad 2010-03-24 10:58:33

Så härligt ni verkar ha haft det, tur med vädret också?

Postat av: jeanette w

Publicerad 2010-03-24 15:59:23

Va fint, vilken tur ni for så jag fick rå om Theo

Postat av: Sara

Publicerad 2010-03-25 14:49:38

Så härligt det ser ut! Kram Sara

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-26 08:11:33

Så underbart romantiskt. Det var på tiden att ni fick vara lite för er själva;)Länge leve kärleken!

Postat av: linda

Publicerad 2010-03-26 10:55:52

härligt ni verkar ha haft det. Hoppas ni får lika bra väder i helgen. Vi ses om inte förr så till påsk.. kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela