jeanytt

Mer om sportlovet

Publicerad 2010-03-08 21:00:55 i

Jag har börjat bli glömsk. Jag som förut hade med mig kameran jämt har börjat glömma den hemma, så därför har jag (nästan) inga fina sportlovsbilder attt bjuda på. Men en bild har jag som jag tog med mobilen, så håll till godo.


Vi passade ju faktiskt på att vara ute så mycket vi bara kunde i det fina vårvintervädret som vi fick i slutet på förra veckan. Vi var bland annat och åkte pulka på Vallsberget med Anna och hennes dotter Elsa. Theo trivdes, han är lika nyfiken som sin mamma och gillar när det händer saker runt omkring honom. Ida-Therese och Elsa var däremot inte lika nöjda när hon endast fick åkta slalom i barnbacken... De ville ju upp i  stora liften. Jag och Anna mådde i alla fall gott i solen och träffade många vi känner. Det är nämligen många av de som var på Valls i våra ungdomsdagar som är där igen nu - fast nu med sina småknoddar. Trevligt!

På lördag så var Ida-Therese och åkte skidskor med in kusin Jocke. Hon var mäkta stolt när jag lämnade av henne för nu skulle hon få en hel dag med storkusinen. Men Jocke tyckte nog att det var rätt jobbigt, för efter skidskoåkningen somnade han hemma på soffan. Det var inte så kul tyckte Ida som gick ut till farbror Robban och skvallrade: 
- Han sover än!!!! 
Ida tyckte inte att han var någon bra barnvakt... men en bra kusin det är han!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela