jeanytt

Ida-Therese 6 år

Publicerad 2010-03-17 12:59:04 i

I morgon fyller min dotter 6 år! Hon längtar så klart över att bli äldre och ser verkligen fram emot att få besök i morgon kväll. Barnkalaset hade vi redan i söndags. Vår festfixare Ida hade bestämt att det skulle vara discokalas så Theos rum röjdes ut för alla nio barn skulle rymms att dansa.



Men i ärlighetens namn så blev det inte värst mycket dansande, de hade ju inte tid. De skulle ju fika, leka och fiska fiskedamm. Tänk att fiskedamm alltid är höjdpunkten på ett barnkalas- det är ju inte precis någon överraskning vad som är i påsarna...Johan hade i alla fall ordnat en skattjakt innan fiskedammen, en jakt på maskar... i papper.
Ska man få napp måste man ju ha bete! 

Kalaset gick bra, alla barn var glada och nöjda, utom Theo. Han fick ju inte vara med hela tiden och då blev han sur. Men det är nog bäst att han vänjer sig... 

PS: Om man klickar på de små bilderna blir de större.

Kommentarer

Postat av: Ammi

Publicerad 2010-03-18 13:47:03

Haha... Gud så söt han är :)

Theo ser inte så nöjd ut...

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-03-26 08:09:19

Så stora våra barn har blivit;) Jag tycker att tiden går alldeles för fort! När jag träffade Mats var Matilda 6 år. Idag fyller hon 13....

Så fina de är dina barn. Hoppas att Ida var nöjd med kalaset. Stor kram från Helena, Ida och Elmer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela