jeanytt

Nu är det klippt

Publicerad 2010-06-21 09:38:44 i


Nu är lilleman nysnaggad! Vår vän Camilla fixade så att min son ser ut som en kille igen. Tack, det blev fint. Men det kändes lite i mammahjärtat att klippa bort hans lockar... men de växer ju ut igen. Dessutom sa Johan att sonen knappast kunde ha längre hår än sin mamma, så då var det bara att ge med sig. Själv har jag nämligen också klippt sommarkort. Tack Linda för barnvakten när jag var till frissan.

Vilka hjälpsamma och fina vänner jag har! 

Kommentarer

Postat av: Linda

Publicerad 2010-06-21 18:24:34

Det var bara roligt! Glad midsommar på er.

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Jeanette

Jeanytt är en blogg där släkt och vänner ska kunna följa med i mitt vardagsliv som heltidsarbetande tvåbarnmor.

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela